Re: XEN

W dniu 14 lutego 2009 15:42 użytkownik Aleksander Kurczyk
<codemaster2222@gmail.com> napisał:
> Znalazłem na howtoforge instrukcję instalacji XEN. W instrukcji

howtoforge ma wiele howtosow (z tego tez do xena) ktore sa na prawde
kiepskie. mozna sie nich czegokolwiek nauczyc ale rozwiazania czesto
"na sile"

> opisana jest instalacja XEN z binarek i ze źródeł. Później opisane
> jest jak utworzyć maszynę. Nie za bardzo rozumiem jak przebiega ten
> proces i jak dostać się do maszyny wirtualnej. Maszynę z gotowym

wszystko przeciez jest tam pieknie napisane

> systemem tworzy się jednym poleceniem. Z tego co zrozumiałem system
> jest pobierany z serwera lustrzanego. Czy na maszynie wirtualnej można
> zainstalować system z płyty??? Jak dostać się do maszyny wirtualnej

mozna , man xm

> (żeby zainstalować np. SSH)??? Są jakieś programy (oprócz HyperVM) do
> zarządzania serwerem i wirtualnymi maszynami ze strony www (tj. VMware
> Server)???
> Manual na howtoforge: http://www.howtoforge.com/debian_etch_xen_3.1.

do xena nie ma nic rozsadnego, jest takie cuś jak enomalism, ale tez
nie widze najmniejszego sensu takiego panelu jak wszystko pieknie
siedzi w /etc/xen .

proponuje pobaw sie tym jeszcze bo nie kminisz podstaw.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html