Re: Problem z instalacją DirectAdmin pod Debianem 4.0

Jacek Politowski wrote:
> To zasugeruj ciekawszy, lżejszy sposób na wklejenie zawartości pliku w
> _treść_ e-maila wysyłanego przez gmailowego webmaila.

Nie mam żadnych sugestii, gdyż uważam, że tak się nie powinno robić
(pomijam oczywiście kwestię wklejenia kilku linijek), z kilku powodów:
1. mailer (jakikolwiek by to nie był) zazwyczaj psuje oryginalne
formatowanie i linii z błędem muszę szukać, bo nie jest ona już 142.
2. cytowanie - chyba wiesz co mam na myśli ;^)
3. odpowiedź - wygodniej na takiego maila odpowiedzieć (nie marnujesz
czasu na wycinanie tekstu), załącznik nie jest dołączany do odpowiedzi;
a jeśli jest to plik z kodem to łatwiej do takiego zrobić po prostu
patcha i wysłać z odpowiedzią.

> (pomijam tu kwestię, czy ten akurat plik powinien iść jako załącznik,
> czy być wklejany w treść, czy w ogóle nie powinno go tu być (tylko np.
> powinien zostać wystawiony na jakimś FTP/HTTP, a tu wysłany link))

Linki nie są dobre z jednego ważnego powodu - kod 404. Niejednokrotnie
przeszukując archiwa natknąłem się na 'dead link'.
Jest to jednak mniejsze zło w przypadku plików o dużych rozmiarach, jak
i binarnych.

Oto moje trzy grosze na ten temat.

Pozdrawiam,
Rafał