[Re: Darmowy/czasowy VPS]

-------------------------- Wiadomość oryginalna --------------------------
Temat: Darmowy/czasowy VPS
Od:    "Aleksander Kurczyk" <codemaster2222@gmail.com>
Data:  9 Lutego 2009, 18:28, Pn
Do:    debian-user-polish@lists.debian.org

Obecnie korzystam z Blueconect. Jak niektórzy wiedzą era przyznaje
swoim użytkownikom prywatne adresy IP, innymi słowy jestem za NATem.
Niektóre programy takie jak DirectAdmin wymagają publicznego adresu
IP. Najpierw skrypt instalacyjny takiego programu pobiera mój adres IP
z komputera, następnie przesyła go do serwera, a serwer próbuje się
połączyć z tym adresem IP. Jak nie trudno się domyślić serwer nie
dostanie się do mojego komputera. Do czego zmierzam? Chciałbym
wypróbować DirectAdmin (i inne serwery wymagające publicznego adresu
IP). Gdy postawię wirtualną maszynę z Debianem na localhoście, jestem
za dwoma NATami. Dlaczego? Do Blueconnect może być maksymalnie
podpięty jeden komputer. Więc wirtualną sieciówkę muszę ustawić na
NAT, inaczej w wirtualnej maszynie nie będzie neta. W związku z moją
fatalną sytuacją dostępu do neta, szukam darmowego serwera VPS (może
być trial na min. 7 dni). Próbowałem się zarejestrować na pipni.cz,
ale tam mimo podania prawidłowego adresu e-mail, wywala mi komunikat
że mój adres e-mail jest nieprawidłowy. Co oczekuję od VPSa? System:
oczywiście Debian (najlepiej 4.0); Dostęp po SSH. Proszę jakieś linki!

Aleksander Kurczyk

Mogę ci udostępnić VPS na 14 dni za darmo, napisz tylko jakie parametry
maszyny Cię interesują.

Z uszanowaniem

Arkadiusz Petruczynik
VOXAR Polska