Certyfikat poczty.

Cześć. Hmm, postawiłem ostatnio dwa serwery pocztowe dla dwóch domen. Planuję teraz zakup certyfikatów dla nich. Trafiłem na stronę: https://www.securitynet.pl/nowy i zastanawiam się jakiego certyfikatu tak naprawdę potrzebuję:
- https://www.securitynet.pl/certyfikaty_ssl/thawte_supercert_certificate
czy:
- https://www.securitynet.pl/certyfikaty_ssl/thawte_ssl123_certificate
Opis ich funkcjonalności jest dla mnie trochę niejasny. Czy ktoś z was mógłby mi w skrócie wyjaśnić czym w praktyce one się różnią? Czy ten tańszy byłby wystarczający do szyfrowania SASL/TLS w Postfix-ie oraz IMAPS/POPS w Courier-IMAP-ie?

Pozdrawiam,
R.