Re: Aeskulap. Linux w medycynie.

Wojciech Kaczmarek pisze:

> Tekst poniżej nie jest odpowiedzią na pytanie, ale napiszę, bo może
> ktoś, kiedyś znajdzie ten wątek i otrzyma dużo informacji o DICOM.
>
> Po zapowiedzi pewnego holenderskiego szpitala, że chce przejść na OSS,
> Niemcy starają się zrobić coś w kierunku:
> http://software.opensuse.org/search?baseproject=ALL&p=1&q=ourDicom
> Biblioteka implementująca DICOM to:
> http://software.opensuse.org/search?baseproject=ALL&p=1&q=dcmtk
>
> Prace trwają, ale oglądanie wielu zdjęć na raz jeszcze nie działa.
>
> Natomiast tutaj można znaleźć inne oprogramowanie obsługujące DICOM.
> [...]
Witam.
Kolejna ciekawa wiadomosc i ja przekarze do grupek linuxowych.
Tu bardzo ciekawy link z Wikipedii pod
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open_source_healthcare_software
On zawiera olbrzymia ilosc linkow do innych narzedzi uzywanych w
medycynie.
Ich wyjatkowo duzo. Tu roweniz dedykowane dystrybucje Linuxa Biolinux i
Debian Med.
O nich jescze wiecej mozna dowiedziec sie i w googlach linuxowych
Biolinux. pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Biolinux&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
Debian Med pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Debian%2BMed&btnG=Szukaj&lr=lang_pl