Re: NFS i prawa usera

tower napisał.
> Witam
> Mam udostepnione zasoby po NFS-ie. Chciałbym aby userzy mogli wrzucac do
> katalogów swoje dane, ale nie mogli ich kasować. Nie moge się doszukać w
> konfiguracji odpowiedniej flagi, która mi to zagwarantuje.
Witam.
Czy moze chodzi o ustawienie w prawach dostepu do katalogu chmod
bitu lepkosci inaczej sticky bit. W ktores ksiazce przeczytalem,
ze ustawienie tego bitu umozliwia zapis i jednoczesnie uniemozliwia
usuwanie.
Midnight commander ma przyjema mozliwosc ustawiania F9 ---> na
gornej belce wybrac Plik ---> Chmod i masz okno do zmian ustawien.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243