Re: Log exima

2008/12/28 tower <towern@gmail.com>
Witam i przerywam przerywam poświąteczne lenistwo ;)

Mam do zrobienia raport z typowego eximoskiego loga nt. kto ostatni z pewnej domeny sie logował aby docelowo wychlastać nieużywane konta. Mam juz wygrepowany roczny log potrzebnej domeny.

Ma ktoś gotowca, który ładnie wypluje oczekiwany listing?

Pozdrawiam!

Witam,

Z tego co udalo mi sie wyczytac na ich stronce, sawmill ma jakies pluginy do analizy logow exima (http://www.sawmill.net/features.html) ale nie wiem czy sa one dostepne w bezplatnej wersji. Bawilem sie przez chwile z wersja pro (zassana chyba z torenta btw) i zrobilo to na mnie ogromne wrazenie.

Marcin 'iwi' Iwinski
jid: iwi@jabber.org | rlu: 417243