problem z ethX interfejsami

witam serdecznie.

mam takowy problem
zainstalowałem Debiana na SUN sunfire V100 i instalacja poszła całkiem fajnie
i bez większych problemów. Jednakże zaraz po instalacji zaczęły się schody z
interfejsami sieciowymi
i nie koniecznie wiem jak sobie poradzić. mianowicie co widzę to:
eth0: Tx timeout - resetting
SABRE0: PCI SERR signal asserted.
SABRE0: PCI bus error, PCI_STATUS[caa0]

eth1: Tx timeout - resetting
SABRE0: PCI SERR signal asserted.
SABRE0: PCI bus error, PCI_STATUS[caa0]

1.co to może być to Tx dlaczego skończył się czas i się resetuje.
2. widze że jest jakiś problem z magistrala PCI ale to chyba jakas wina
sterownika.

starałem się coś wyguglować :) ale nic nie znalazłem konkretnego
Miał ktos podobny problem? Jeśli tak to proszę o pomoc.
--
Regards Pawel Krzywicki