Re: system backupów

2008/12/10 Kamil Deryński <kamil@derynski.net>:

> Dzieki, a co powiesz o rdiff-backup ? Moze wiesz cos jak zachowuje sie
> to w praktyce ? Bo wyglada na proste i skuteczne rozwiazanie.

Jak pracujesz dla firmy to od razu ustaw bacula is nie mosisz sie o
nic partwic. Ja zaczolem od jednego servera a teraz mam wszystkie 4+.
Codzoennie dostaje email od  "Bacula: Backup OK of server-fd
Incremental", cos wspanialego.
http://lucasmanual.com/mywiki/Bacula (en)

Latow ustawic i uzywac.
Lukasz