Re: PHP i poczta

Mateusz Harasymczuk wrote:
z tego co wiem to nie ma zadnej magicznej mozliwosci
php potrzebuje smtp do wyslania maila
pokaz co masz w php.ini ( tu masz opis konfiguracji
http://pl2.php.net/manual/en/mail.configuration.php)

2008/11/21 Tower <towern@gmail.com>:
Witam

Czy moglby ktos jednoznacznie okreslic czy do dzialania funkcji mail()
(phpmailer) w php i wysylania formularzy potrzeba zewnetrznego programu
transportujacego maila (sendmail)?
W wielu dokumentacjach informacje się wykluczaja, ze sam mail() nie jest w
stanie sam cudownie wyslac poczty i na odwrot.
Mi w kazdym razie ta funkcja nie wspolpracuje z eximem, polozonym na
sasiedniej witrualce (vserver), do ktorego moge bezproblemowo wyslac maila
przez telnet.
Jeśli jest opcja wyłączenia maila() w php to gdzie to odblokowac? Phpinfo()
i sam konfig  php.ini  nawiazuja tylko do konfiguracji  sendmaila.

Wiem, ze to temat z pogranicza, ale na pewno niejeden mial z tym problem na
swojej maszynie.

Dzieki, pozdrawiam!