Re: server pppoe+wydajność

Witam ponownie, problem leżał w za dużej ilości regułek iptables
dla każdego usera mam (miałem) oddzielnie zdefiniowaną ilość jednoczesnych połączeń TCP.
Jak to wyłączyłem wszystko jest ok. Ktoś ma jakieś pomysły odnośnie tego jak mieć taką funkcjonalność i nie zapchać serwera ?

Dzwon tanio do wszystkich!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f93