Re: HP DL160 G5: kontroler RAID a debian

W dniu 20 listopada 2008 10:11 użytkownik Konrad Szeromski
<konrad.szeromski@eprasa.com> napisał:
> Witam,
>
> Wypatrzyłem sobie serwerek jak w tytule
> (http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/15351-15351-3328412-3328421-3328421-3580694-3690475.html?jumpid=reg_R1002_PLPL)
> i chciałbym na nim postawić debiana. Jako że na liście suportowanych
> systemów są tylko RHEL i Suse, ma pytanko:
>
> Czy ktoś z listowiczów próbował już taką konfigurację i czy "etch" to
> pociągnie "z pudełka"? szczególnie chodzi mi o kontroler dysków opisany na
> stronie hp jako: "Wbudowany kontroler HP SATA RAID"

> [...]

HP + debian to dosc dobre polaczenie.

Jesli chodzi o ten serwer to jest to model oprocz dl380 tak popularny
ze nie ma mozliwosci zeby debian na nim nie poszedl ;)

mi wszystko smiga out of the box (bodajze jeszcze na sarge'u smigalo
nawet w wersji g3 jeszcze)

p.s. ogolnie z HPkami NIGDY nie mialem zadnego problemu mowiac o
popularnych modelach. hp tez gdzies wspominalo o jakims oficjalnym
supportcie dla debiana.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl