Re: uruchomic klawisz "Fn"

Wydaje mi sie, że komputer powinien otrzymywac informacje co sie dzieje z klawiaturą ( nawet z Fn) ale aby to sprawdzic trzeba bedzie napisac program sprawdzajacy port klawiatury. Myslalem, ze jest jakiś szybszy sposób. Oczywiście funkcje jakie mają pełnić, sam im przypisze, mi zalezy jedynie na przechwyceniu kodu. Zgadzam się ze mają one swoje wewnętrzne znaczenia np. Fn+F11 blokuje klawiaturę.