Re: uruchomic klawisz "Fn"

Witam,

L> Witam. Mam klawiatóre windosową z klawiszem "Fn". Chciałbym
L> również móc używać tego klawisza, 'showkey' nie czyta jego kodu.
L> Czy jest możliwa szybka zmiana w keymaps albo jakis inny trick aby
L> powołac "Fn" do zycia?

wszystkie klawiatÓry (byćmoże nie laptopa) z którymi się spotkałem a miały
klawisz 'fn' miały różne dziwne funkcje (media) jakos zamienne z np
klawiszami Fx, i tak jak num lock tak Fn przełączał tryb tych
podwónych klawiszy w samej klawiaturze, tak więc system nie wiedział
wogóle, że taki klawisz istnieje

jeśli źle piszę proszę o poprawkę

--
Pozdrawia Marek