Re: Certyfikat dla firmy

Dnia Thu, 13 Nov 2008 22:43:39 +0100
tower <towern@gmail.com> napisał(a):

> Witam
>
> Moze ktoś podrzucic linka do jakiegos składnego faq nt. prawidlowego
> generowania certyfikatu SSL?
>
> Konczący sie certyfikat był wygenerowany z wildcardem *.firma.pl w
> polu common name, co ponoc jest bledem. Witryn, webmaili i calej
> reszty jest troche, wiec poprzedni admin skorzystał z '*'. Jak
> powinien wygladac poprawny zapis?
>
> Wiem, że to już bedzie raczej OT, ale do jakiej instytucji
> certyfikujacej sie najlepiej zwrócic o podpis i jak wyglada taka
> procedura?
>
> Pozdrawiam!

Ja kupowałem niedawno u nich http://ssl.certum.pl/certyfikaty/main.xml
Brałem właśnie certyfikat Wildcard o którym piszesz. Wszystko sprawnie
i bez zbędnych ceregieli - masz instrukcje do pobrania co po kolei
trzeba robić.

Pozdrawiam
Piotr Chylewski

--
mailto: chyles (at) co (dot) bydgoszcz (dot) pl