Re[3]: lenny, gnome, blank tapeta po logowaniu?

Witam,

Thursday, November 13, 2008, 10:00:39 PM :

TS> Ja już to przerabiałem :) i faktycznie najprosciej usunąc katalog, o
TS> którym wspomina kolega Wojciech.

problem leżał gdzieś w okolicy cups / system-c0nfig-printer-applet
a skopło się cuś prawdopodobnie przy próbach z drukarką po sambie i
brakiem miejsca na partycji
na cupsa pomogło dodanie usera do grupy lpadmin
a skrypt system-config.. oczekiwał na niewiedzieć co, choć chyba nie
to było problemem, bo i killowanie go nic nie zmieniało

prawdopodobnie z powodu braku miejsca coś w konfiguracji się skopało,
byćmoże to nawet nie była wina samej obsługi drukarek

aktualnie mam już więcej miejsca ale też i czystego lennego z gnomem
od zera. w najbliższym czasie będę na tym nowym kombinował z drukarką
więc jeśli popsuje się to w taki sam sposób to wypróbuje skasowania
.gnome*

dziękuje :)

--
Pozdrawia Marek