Dock dla gnome

On 2008-10-17, Krzysztof Zubik <kzubik@wp.pl> wrote:
 > Adam Mazowiecki napisał.
> Uzywam na nim Gnome (nie mam zadnych Compizow, Beryli itp
 >  > na dock (taki jak w mac os x).

a ja mam pytanie:
 od jakiegos czasu napalam sie na takie menu jak jest w macu, u gory ekranu
 istnieje cos takiego jak GlobalMenu i macMenu jednak to drugie nie
 jest juz developowane a pierwsze nie uruchamia sie na x86_64
 wiem ze kde ma cos takiego wbudowane, mnie natomiast ciekawilaby opcja
 do xfce4, komus udalo sie to uruchomic?
 ja spedzilem nad tym juz nie jeden dzien, kompilujac nawet ze zrodlami
 (wg jakiegos opisu ze strony) cale gtk
 zajmowalo wtedy z 2GB, nie ma ktos dzialajacej paczki? :}

 --
 Mateusz Harasymczuk
 www.mateusz.harasymczuk.pl