Re: Dock dla gnome

Adam Mazowiecki napisał.
> Witam wszystkich
> Od niedawna przesiadlem sie  z Windowsa na Debiana w wersji Testing
> (lenny). Uzywam na nim Gnome (nie mam zadnych Compizow, Beryli itp
> pulpitŐw 3D) Chcialbym na nim zmienic dolna listwe gnome (gdzie
> pojawiaja sie  uruchomione programy (nie wiem jak sie  to nazywa)
> na dock (taki jak w mac os x). Najlepiej z takimi animacjami
> (chetnie  bez koniecznosci uzywania tych pulitŐw 3D (szescianow
> itp)). Tak by po najechaniu na ikony one sie  powiekszaly, listy
> rozwijaly itd. Zna moze ktos  taki programik (najlepiej dostepny w
> [...]
Witam.
Owe listwy pod Linuxem nazywaja sie Panele. Ich odpowiednikem
pod windoza jest pasek zadan. Gnome ma ich 2, KDE 1 u dolu.
U kolegow i na niektorych
prezentacjach widzialem powiekszajace sie ikonki po najechaniu
na nie kursorkiewm myszki. Jednak jak to cudo zrobic tego juz nie wiem.
Chyba ta mozliwosc ma tez Compiz Fusion ale jego nie chcesz.
Poza Debianem tez Debianopodobny Ubuntu bardzo przyjemny dla
poczatkujacych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243