Dock dla gnome

Witam wszystkich
Od niedawna przesiadlem sie  z Windowsa na Debiana w wersji Testing
(lenny). Uzywam na nim Gnome (nie mam zadnych Compizow, Beryli itp
pulpitуw 3D) Chcialbym na nim zmienic dolna listwe gnome (gdzie
pojawiaja sie  uruchomione programy (nie wiem jak sie  to nazywa)
na dock (taki jak w mac os x). Najlepiej z takimi animacjami
(chetnie  bez koniecznosci uzywania tych pulitуw 3D (szescianow
itp)). Tak by po najechaniu na ikony one sie  powiekszaly, listy
rozwijaly itd. Zna moze ktos  taki programik (najlepiej dostepny w
repozytorium w formie paczki deb (kompilacja programu to nie moj
poziom). Moze ktos  mi cos  doradzic w tym stylu??