Re: Czy działa Wam miastomuzyki (RMF)?

Dnia 2008-10-11, o godz. 21:57:53
"Michal R\. Hoffmann" <misiek_spam@o2.pl> napisał(a):

> Cóż, muzyka mi nadal nie działa - ale mam kolejne wskazówki. Totem mi
> mówi, że brak mu dekodera Windows Media Audio 9. Pakiety
> gstreamer...bad mam zainstalowane, nie pomogło. -real-bad też
> próbowałem i nic.

WMA działa na pewno w 32-bitowym mplayerze, który *chyba* wciąż używa
Windowsowych kodeków z pakietu w32codecs.

$ gst-inspect-0.10 | grep wma | grep decoder
ffmpeg:  ffdec_wmav1: FFMPEG Windows Media Audio v7 decoder
ffmpeg:  ffdec_wmav2: FFMPEG Windows Media Audio v8/9 decoder

spróbuj zainstalować gstreamer0.10-ffmpeg, może zadziała (nie
sprawdzałem), możesz także sprawdzić czy po instalacji libxine1-ffmpeg
zadziała w xine.

Nie mam pojęcia jak jest z WMA na amd64.

--
Krzysztof Kaczmar