Re: Czy działa Wam miastomuzyki (RMF)?

On 11/10/08 21:03, Krzysztof Kaczmar wrote:
Dnia 2008-10-11, o godz. 20:06:27
"Michal R\. Hoffmann" <misiek_spam@o2.pl> napisał(a):

> A używasz dodatku do firefoksa: MediaPlayerConnctivity?  Bez tego
> będzie chyba trudno. U mnie to działa (sid).

Nie, dziś spróbowałem zainstalować, ale wiesza się na wyszukiwaniu playerów. Z tym, że i tak chyba niewiele by to dało, bo wykorzystuje
on zainstalowane playery. Możesz sprawdzić czym jest ta stacja
odtwarzana u Ciebie? Masz system 32 czy 64 bitowy? (u mnie jest 64,
może to jest przyczyną).

http://forum.suse.pl/index.php?PHPSESSID=8traun4stm1ajbj4okofq2pfn1&topic=18573.msg123241#msg123241

Dzięki!

Cóż, muzyka mi nadal nie działa - ale mam kolejne wskazówki. Totem mi mówi, że brak mu dekodera Windows Media Audio 9. Pakiety gstreamer...bad mam zainstalowane, nie pomogło. -real-bad też próbowałem i nic.

Michał R. Hoffmann