Re: Drukarka laser-mono

Ja ostatnio zainwestowałem w wielofunkcyjnego mono samsunga scx-4200. Muszę przyznać, że jak do tej pory jestem zadowolony, jedyne co mnie trochę irytuje to to, że wydrukowałem może z 700 stron a już widzę, że niedługo będę musiał zmieniać toner. Ale ~80zł i powinienem mieć uzupełniony.

Zaletą tego rozwiązania jest to, że mam od razu kopiarkę na biurku.

Za całosć dałem 400zł jakies 5m-c temu.

Z tego co mówicie ładną wydajnosc ma ten hp'ek.

W dniu 6 października 2008 21:37 użytkownik Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:

22 224 strony poki coi nadal drukuje ;)

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl

Paweł Chyl
pawel.chyl@gmail.com
http://www.vcreation.pl