Re: Linux-Vserver - aktualizacje

W dniu 17 września 2008 10:24 użytkownik Mariusz Sielicki
<mariusz.sielicki@gmail.com> napisał:

> A czy moglbys po krotce przedstawic jakies swoje porownanie vserwera i
> xen'a? W jakich przypadkach jeden jest lepszy od drugiego.
> Powiem szczerze, ze ja praktycznie od razu zabralem sie za xena i
> jestem zadowolony ale z przyjemnoscia poznalbym opinie innych

ciezko porownac. to jest jak jabłko i marchewka  ;) nic wspolnego nie
maja tak na prawde.

vserver to praktycznie to samo co jail z tym ze udostepnia rozszerzony
zestaw narzedzi do zarzadzania i logowania kontenerów. xen to pełna
wirtualizacja , na prawde nie ma co porownywac.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl