Re: Linux-Vserver - aktualizacje

W dniu 16 września 2008 22:08 użytkownik Wojciech Ziniewicz
<wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:

> chodzi raczej o sam fakt migracji z czegos co uwazało sie za słuszne
> rozwiązanie ;)
>
> potrzeibwalismy czegos na szybko do postawienia kilkunastu wirtualek
> do systemu ktory mial nigdy nie byc wylaczany.
> okazalo sie ze wirtualizacja sieci w vserwerze to tak na prawde
> wirtualizacja na poziomie kontekstu 0 czyli maszyny gospodarza ;(
>
> teraz polecam vserver tylko wtedy kiedy faktycznie jest zasadne jego
> uzycie - w srodowisku 10-20 i wiecej wirtualek na jednym serwerze
> gdzie przydaje sie unifikacja

Witaj,

A czy moglbys po krotce przedstawic jakies swoje porownanie vserwera i
xen'a? W jakich przypadkach jeden jest lepszy od drugiego.
Powiem szczerze, ze ja praktycznie od razu zabralem sie za xena i
jestem zadowolony ale z przyjemnoscia poznalbym opinie innych

pozdrawiam
Mariusz