pomoc z sed

Witam wszystkich,

Chciałem prosić o pomoc w zmuszeniu sed-a (nigdy go nie używałem i dopiero przegryzam się przez przykłady i widzę co może) do zrobienia następującego...

Mam plik textowy dość długi przeszło 16 000 linii postaci jak poniżej,

S:\x\AUTOEXEC.BAT -> D:\tmp\AUTOEXEC.BAT
S:\x\boot.ini -> D:\tmp\boot.ini
S:\x\Bootfont.bin -> D:\tmp\Bootfont.bin
S:\x\CONFIG.SYS -> D:\tmp\CONFIG.SYS
S:\x\hiberfil.sys -> D:\tmp\hiberfil.sys
S:\x\IO.SYS -> D:\tmp\IO.SYS
S:\x\MSDOS.SYS -> D:\tmp\MSDOS.SYS
S:\x\NTDETECT.COM -> D:\tmp\NTDETECT.COM
S:\x\ntldr -> D:\tmp\ntldr
..
i chciałby aby sed skasował bądź zamienił wszystko co jest przed "->" na spację, najlepiej włączając "->"

Próbowałem
sed -e 's/*->/ /g' plik_wejściowy > plik_wyjściowy

ale podawanie wildcarda w tym miejscu, w ten sposób nie działa

Będę wdzięczny za pokierowanie na właściwe tory
Maciej