3 imprezy linuxowe w 3 najblizszych miesiacach. Zestawienie.

Witam.
Obecnie w najblizszych 3 miesiacach pojawily sie nam 3
ciekwe iumprezy linuxo9we. Ta trzecia Unixowa.

1.) Od 29 do 31 sierpnia na Politechnice Lodzkiej
    bedzie Linuxboat. O nim pod http://www.linuxboat.pl i
    moja wiadomosc z archiwum TLUG-u pod
http://linux.gda.pl/archiwum/tlug/2008-August/015152.html

2.) Od 26 do 28 wrzesnia w Osrodku Wypoczynkowym Stodoly w
    Rybniku bedzie Jesien Linuxowa. O niej pod
http://jesien.linux.org.pl i
    moja wiadomosc z archiwum TLUG-u pod
http://linux.gda.pl/archiwum/tlug/2008-August/015165.html

3.) Od 24 do 25 pazdziernika odbedzie sie w Szczecinie
    (dokladna lokalizacja podana bedzie pozniej) konferencja
    Open Solaris. O niej pod http://konferencja.opensolaris.com.pl i
    wiadomosci z archiwum listy Open Solaris pod
http://www.opensolaris.org/jive/thread.jspa?threadID=68242&tstart=0

Zapraszam do uczestnictwa w tych imprezach. :) Ja na nich bede.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0