Jesien Linuxowa ponownie w Rybniku Stodolach.

Krzysztof Zubik napisał.
> MJ napisał.
> Ja pojade. Przy okazji powyzsza wiadomosc cytat
> podaje do kilku grupek linuxowych. Do pozostalych juz
> Darek i Maciek podali ta wiadomosc.
Witam.
Dodam juz moja propozycje podrozy z Gdanska. Umiescilem ja
rowneiz w Swatce na wspolna podroz-w witrynie Jesienii - swatka
samochodowa.

Wyjazd. 25 wrzesnia. Czwartek.
Gdansk-Glowny godz. 19 : 26 -- Katowice godz. 4 : 08
Tanie Linie Kolejowe TLK 53702 Bede na miejscu Wagon 42. Miejsce 66.
Katowice godz. 5 : 11 -- Rybnik godz. 6 : 19 Osobowy 3351

Powrot 28 wrzesnia. Niedziela.
Rybnik godz. 20 : 26 -- Katowice godz. 21 : 38
Osobowy 842
Katowice godz. 22 : 25 -- Gdansk-Glowny godz. 9 : 17
Pospieszny P45200
Obok mnie jak zwykle bedzie Pingwinek.
Kto ma ochote ze mna pojechac? Po raz kolejny zapowiada sie ciekawa
impreza. :)
Po za ta wiadomoscia niedlugo podam kolejna o innych imprezkach z
Pingwinkiem w tle.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0