Jesień Linuksowa ponownie w Rybniku-Stodołach.

MJ napisał.
> Przesyłam wiadomość Dariusza Grzesisty ze SLUGu:
> Ruszają zapisy online na tegoroczną, szóstą już Jesień Linuksową. W tym
> roku impreza odbędzie się w dniach od 26 do 28 września w Ośrodku
> Szkoleniowo-Wypoczynkowym ,,Stodoły'' nad Zalewem Rybnickim, czyli tam
> gdzie poprzednio.
> W tym roku imprezie towarzyszył będzie cykl otwartych wykładów na
> terenie Politechniki Śląskiej w Rybniku, który rozpocznie się w piątek,
> 26 września rano. Pomysł wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób, które
> chciałyby poznać tematykę Jesieni a z różnych przyczyn nie mogą być na
> [...]
Witam.
        -Do-
linux@lists.cifrid.net
flug-pl@googlegroups.com
actus@vix.netsync.pl
debian-user-polish@lists.debian.org
wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
"Komitet Kulturalny Uniwersytetu Gdanskiego" <kk@ug.gda.pl>

Ja pojade. Przy okazji powyzsza wiadomosc cytat
podaje do kilku grupek linuxowych. Do pozostalych juz
Darek i Maciek podali ta wiadomosc.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0