Re: debian i inne dystrybucje

W dniu 13 lipca 2008 01:09 użytkownik Paweł Krzywicki
<krzywicki.pawel@googlemail.com> napisał:
[...]
> nie koniecznie powodują takie "uuuu ale to liga działa".
>  Czy developerzy debiana już jakoś dali sobie spokój z tą dystrybucją i jako
> desktop jest już "nie koniecznie będzie rozwijany tak szybko jak inne
> dystrybucje"  , czy tez "od dzisiaj Debian na servery tylko".
> Co o tym myslicie Panowie i ewentualne Panie.
> Nie wiem może się czepiam,ale...

zasadniczo pamietam taki news ze woody bedzie mial KDE 3 - w tym
momencie stwierdzilem ze jest zle ;)

kiedys tez debian miewal miano "systemu dla hakerów" albo systemu "dla
aministratorów" .na tyle na ile wiem, developerzy idą z duchem takiego
okreslenia debiana. Dodatkowo ubuntu na serwer nadaje sie w coraz
mniejszym stopniu ( nawet , co najsmieszniejsze , w wersji server ) .
Skoro debian zyskal bardzo wielu zwolennikow w dekadzie gdzie rpm był
na topie , to mysle ze ten sukces nalezy utrzymywac .

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl