Re: instalator :: problem z tłumaczeniem

2008/4/26 Bartosz Fenski aka fEnIo <fenio@debian.org>:
>  No z tego co doczytałem to dwie ścieżki to najbardziej uproszczona wersja
>  tego rozwiązania. Dla większej redundancji można tych ścieżek zrobić
>  więcej.
>
>  Chyba jednak pozostanę przy originale, bo jakieś wielościeżki mi się
>  średnio widzą ;)

Bo pojęcie 2 ścieżki jest uproszczeniem - chodzi głównie o to że z
klientów wychodzisz przez 2 karty HBA, natomiast w praktyce do
docelowego zasobu dochodzich co najmniej przez 4 (mówię o normalnych
dyskach SAN, bo inaczej jest np. z bibliotekami taśmowymi).

W każdym razie taki docelowy zasób (lun ze storage) powinien być
podłączony do 2 service procesorów w macierzy san, i teraz każda z
tych macierzy do każdego fabrica. Razem daje to możliwość dojścia do
ostatecznego zasobu na 4 sposoby.

Można to jeszcze bardziej rozbudować, ale już 2 karty HBA dają 4 ścieżki ;-)

--

Woju
VCP #23655