Re: nat - problem z VPN

Hello Waldemar,

Wednesday, April 16, 2008, 4:21:42 PM, you wrote:

[..]
WK> Wszystko hula z wyjatkiem VPN. Okazalo sie, ze dotychczas dzialajace VPN nie dzialaja.
WK> Sprawdzilem, niezbedne porty 1723 i 47 sa odblokowane. Przy

kojarzy mi sie to co piszesz z wlasnymi doswiadczeniami, czyli:
gre to _protokol_ numer 47 (tak jak tcp to proto 6, udp to 17), nie
port afaik, i to nie moze byc odrzucane przez firewall bo wtedy
windziane polaczenie vpn po sprawdzeniu hasla zwisalo (router
dostepowy nie natowal proto gre)

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl