Re: Serwer HP

2008/3/26 Antek <antekan@poczta.onet.pl>:
> Zamierzam kupić takie coś:
>  HP ML110G5 X3065
>  Procesor: Intel Xeon 3065 Dual Core 2,33 GHz
>   Maksymalna liczba procesorów: 1
>   Pamięć cache: 1 x 4 MB pamięci podręcznej L2
>   Pamięć [MB]: 1GB UB PC2-6400 1x1GB Kit
>  Niebuforowana pamięć DDR2 PC2-6400 ECC 800 MHz
>   Max. ilość pamięci [GB]: 8 GB
>   Dyski twarde: 250GB 7.2K NHP SATA 1yrWty Dr
>   Sloty rozszerzeń: Gniazda rozszerzeń: Gniazdo 1: gniazdo PCI 32-bitowe/33
>  MHz przy 3,3 V; Gniazdo 2, 3: złącze PCI-Express x8 z łączem x1; Gniazdo 4:
>  złącze PCI-Express X8 z łączem x8
> [...]

xw9400 workstation z amd opteron. Jescli chcesz miec raid to tylko
"software" raid, wbudowany kontroller raid ma tylko sterowniki na
windowa, a na linux HP mowi zeby uzywac "software" raid.
Wiec dopuki masz miejsce na twarde dyski, i porty na sata w plycie
glownej to jest ok.

Mozna latwo zainstalowac raid. Ja zainstalowalem raid 5 jak
instalowalem debiana.

http://www.debian-administration.org/articles/512 (EN)

Lukasz