Studencki Festiwal Informatyczny ( Kraków, 6-8 marca2008 r.)

Krzysztof Zubik napisał.
> Robert Surma napisał.
>
>         -Do-
> slug@silesia.linux.org.pl
> linux@lists.cifrid.net
> thecamels@lists.cifrid.net
> lista@flug.org.pl
> flug-pl@googlegroups.com
> actus@vix.netsync.pl
> debian-user-polish@lists.debian.org
> linux-in-pl@yahoogroups.com
> wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
> Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
> samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
> tlug@linux.gda.pl
> [...]
Witam.
Nareszcie zebralem kilka linkow w moje witrynie. Och coz moje zdjecia
beda pozniej. Link pod http://www.kzubik.cba.pl/sfi2008.html
Konczac Zycze Wesolych Swiat. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0