Another Newbie - Evolution i Baza kluczy

Witam,
mam drobny, acz odrobinę denerwujący problem z klientem poczty
Evolution. Mianowicie, przy każdym pierwszym uruchomieniu Evolution w
danej sesji dostaję okienko z prośbą o podanie hasła do domyślnej bazy
kluczy, gdyż jest ona zablokowana. Niby szczegół, ale szczerze
powiedziawszy nie chce mi się za każdym razem jak odpalam klienta, tego
wpisywać, a pamiętam, że gdy korzystałem z Thunderbirda (dotychczas to
on gościł na moim Lennym) i Evolution na Ubuntu nie notowałem takowych
"próśb o podanie hasła". Jest jakiś sposób by obejść tę konieczność?

Pozdr.

--
                        _
Kampania Wstążka ASCII ( )