Re: drukarka

2008/3/8 Paweł Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com>:
> On sobota, 8 marca 2008, Lukasz Szybalski nabazgrał:
>  witam

>  CUPS działa jak powyżej. ale to nie jest problem.
>  Wcześniej miałem drukarkę podłączoną lokalnie do komputera z cups przez USB i
>  działała jak powinna.
>  posiadam teraz drukarkę HO2600n z interfejsem sieciowym i działa ona teraz
>  tak :
>  [komputer] -----[router]-----[drukarka]
>  przez socket://192.169.1.20:9100
>  system wykrywa ją jak trzeba ale mi nie drukuje.
Wiec byl sterownik w cups jak instalowales?

Co mowi localhost:631, podlaczyl sie do drukarki?

w przeglodarce idz do http://192.168.1.20 i zobacz czy mozesz sie
polaczyc z drukarka. Jak nie to sprawsz na drukarce czy wszystko jest
ustawione.

Jak sie podlaczyles i drukarka mowi ze jest "ok" to :
Wysli probna strone do drukarki i zobacz czy wydrukuje?

Probowales te:
http://lucasmanual.com/mywiki/pl/DebianPrinting#head-25d33494fffe78acb678c66f148f4ff2e6620be3

Jesli masz chwile to mozesz otwozyc sobie konto i poprawic moje
tlumaczenie. Dzieki.

Lukasz

Wywala na początku zaraz po

--
Automotive Recall Database. Cars, Trucks, etc.
http://www.lucasmanual.com/recall/