drukarka

witam serdecznie.

mam takowy problem :
jestem posiadaczem HP 2600n drukałki. Niby się ona instaluje niby system ją
wykrywa, ale nie drukuje.Drukarka laserowa z interfejsem sieciowym - dla
niewtajemniczonych.  Drukarka podłączona jest do routera  i chce ją tak mieć
podłączoną bo mam w sieci jeszcze kilka komputerów.

w var/spool/cups/c000_costam
mam
"attributes-charset utf-8 attributes-natural-language pl-pl printer-uri
ipp://localhost/printers/HP2600n job-originating-user-name root job-name KDE
Print SystemI job-sheets none none job-printer-state-message gotowy do
drukowania. job-printer-state-reasons none^C"

co mi szczerze powiedziawszy mówi tylko tyle że moja drukarka jest gotowa i
nie ma nic do roboty :)

Z windowsowymi komputerami się uporałem. Trzeba było tylko zainstalowac
drukarke jako lokalną i dodać nowy port TCP - w moim przypadku CUPS nie
pozwala mi zainstalowac drukarki podobnie jak w windows. tj dodać ją lokalnie
i pozmieniać wszystko pózniej - w sumie racja bo to głupota totalna
instalowac coś lokalnie a pozniej zmieniać wszystko na sieciowe.

na koniec: co robie źle i gdzie szukać błędu?

pozdrawiam
--
Regards Pawel Krzywicki
Debian GNU/Linux User: Pawel"at"Wartan"dot"org