Re: istnieje rozwiazanie dla clamav?

Dnia 2008-03-04, o godz. 13:21:55
"Marcin Bieniaszewski" <studiowena@gmail.com> napisał(a):

> dzieki za to info, a czy mozesz powiedziec jeszcze czy zaszly jakies
> duze zmiany w konfiguracji spamassassina i spamc na ktore nalezy
> zwrocic uwage ? zeby po instalacji nie szukac przyczyn bledow przy
> starcie itd...

Dosłownie nic nie zmieniałem w konfiguracji. apt-listchanges po
aktualizacji, oprócz wpisów z changelogs, powiadomił o jednej nowości
w pakiecie spamassassin (/usr/share/doc/spamassassin/NEWS.Debian.gz):

spamassassin (3.2.0-1) unstable; urgency=low

  This version of SpamAssassin contains a new feature which can be
  used to greatly improve the performance of SpamAssassin. Read
  README.Debian and the sa-compile man page for more information.

  This version now includes a cron job to automatically update the
  SpamAssassin rules on a daily basis. To enable it, edit
  /etc/default/spamassassin

 -- Duncan Findlay <duncf@debian.org>  Mon, 21 May 2007 11:17:49 -0400

--
Krzysztof Kaczmar