Re: istnieje rozwiazanie dla clamav?

Dnia 2008-03-04, o godz. 12:58:11
"Marcin Bieniaszewski" <studiowena@gmail.com> napisał(a):

> tylko na ile takie rozwiazanie bedzie stabilne, bo rozumiem ze to nie
> bedzie juz wersja stable

http://www.debian.org/volatile/

#v+
Co to jest debian-volatile?
Głównym celem projektu volatile (ang. zwiewny, zmienny) jest
umożliwienie administratorom aktualizowania systemów w wygodny, spójny
sposób, aby można było bez przeszkód używać dystrybucji unstable, a
nawet jej wybranych pakietów. Debian-volatile będzie zawierał jedynie
zmiany względem programów wydania stabilnego, które są niezbędne do
utrzymania wymaganej funkcjonalności.
#v-

Następujące pakiety mam z volatile:

clamav
clamav-base
clamav-daemon
clamav-freshclam
libclamav2
libclamav3
spamassassin
spamc

Reszta standardowa. Starszy clamav generował zarówno problemy z
obciążaniem procesora (daemon startował ponad 5 minut) jak i
aktualizacjami przeprowadzanymi przez freshclam (serwery odrzucały
wersję 0.90.1).

--
Krzysztof Kaczmar