Studencki Festiwal Informatyczny ( Kraków, 6-8 marca 2008 r.)

Krzysztof Zubik napisał
> PrzemysĹ?aw Kulczycki napisaĹ?.
> Witam.
> Och ja rowneiz ciagle zagladam pod http://www.sfi.org.pl
> Kilka dni temu odnalazledm link o noclegach. Tego roku nareszcie
> tanio. Po kilku klinieciach pod
> http://www.krakow.pl/turystyka/tanie_spanie/ i
> Kolejno zajrzalem Rezerwacja i kontakt.
> Kilka godz. temu zadzwonilem pod tel. (0-12) 637-43-25  , zeby
> poki wolne miejsca zarezerwowac najtanszy.
> Dowiedzialem sie, ze mozna jeszcze taniej po 25 zl doba
> DS. Kapitol. ul Budryka. nr 2.

        -Do-
slug@silesia.linux.org.pl
linux@lists.cifrid.net
thecamels@lists.cifrid.net
lista@flug.org.pl
flug-pl@googlegroups.com
actus@vix.netsync.pl
debian-user-polish@lists.debian.org
linux-in-pl@yahoogroups.com
wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
lista@lasypolskie.pl
"Komitet Kulturalny Uniwersytetu Gdanskiego" <kk@ug.gda.pl>

Witam.
Za kilka dni po raz koloejny bedzie w Krakowie Studencki Festiwal
Informatykow. Tym razem jesce ciekawszy. Poza wykladami
beda rwoniez warsztaty.

Witryna imprezy pod http://www.sfi.org.pl

Agenda.
Plan wykładów

Czwartek, 6. marca

10:00 - 11:00
Algorytmika Internetu, Krzysztof Diks
11:15 - 12:00
Agile approach to SOA - Case Study, Lucjan Sosna, Jakub Dziwisz
12:20 - 13:05
Wprowadzenie do AJAX oraz metody integracji na platformie JEE. Czy AJAX
wyczyści inne techniki?, Jan Mrzygłód
13:15 - 14:15
Przyszłość naturalnych interfejsów użytkownika czyli ekrany
wielodotykowe i wolne oprogramowanie, Paweł Sołyga
14:30 - 15:15
Autorski Framework JEE Jlupin, Piotr Róg
16:00 - 17:00
PyPy - Automatic Generation of VMs for Dynamic Languages, Maciej
Fijałkowski
17:15 - 18:15
Python in your Browser with IronPython and Silverlight, Michael Foord
18:30 - 20:00
Concurrent Software for a Concurrent World, Joe Armstrong

Piątek, 7. marca

10:00 - 10:45
Trendy w rozwoju bezpieczeństwa i współczesnych sieci komputerowych,
Piotr Kluczwajd
11:00 - 12:00
Nawigacja satelitarna w codziennym życiu, Łukasz Pobereżnik
12:15 - 13:45
Projektowanie systemów ochrony centrów danych oraz innych systemów
informatycznych o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa, Mariusz
Stawowski
14:00 - 15:30
TVN
16:00 - 17:00
Having fun with Ruby on Rails, Andrzej Krzywda
17:15 - 18:15
The role and effects of architectures on software organizations, Dirk
Muthig
18:30 - 20:00
Ruby: A Message from the Future, Chad Fowler

Sobota, 8. marca

10:00 - 10:45
"Jajem, tyjesz, wyjecie", czyli dlaczego dialog z komuterem jest taki
trudny, Aleksander Pohl
10:50 - 11:50
Test-Driven Development: Brooks' silver bullet?, Jonathan Hartley
11:55 - 12:55
Cyber-Policja, Arkadiusz Kozak
13:00 - 14:00
Programistyczna ewolucja. Czy programista jest stwórcą?, Paweł Wołoszyn
14:30 - 15:30
Oprogramowanie na którym można polegać, Michał Moskal
15:45 - 17:15
The Semantic Desktop - Semantic Web in Applications, Leo Sauermann
17:30 - 19:00
Learning from Legacy: Design Lessons from Java, Gilad Bracha
Plan warsztatów

Czwartek, 6. marca

11:15 - 12:15
Linux - fakty i mity, Cracow Linux Users Group
12:20 - 13:20
Tworzenie gier w Pythonie, Pykonik
14:30 - 16:30
XP Lego Game, Polish Agile User Group

Piątek, 7. marca

12:15 - 13:00
Od zera do aplikacji WWW w 45 minut (zbudowanie aplikacji na Weblogic10
+ Stateless EJB Beans + Struts2), Marcin Nowrot
14:00 - 15:00
Flexible virtual machine creation with PyPy, Maciej Fijałkowski
17:15 - 18:15
Having fun with Rails, Andrzej Krzywda

Sobota, 8. marca

10:55 - 11:55
Przetwarzanie języka w praktyce, na przykładzie problemu rozstrzygania
wieloznaczności, Aleksander Pohl
12:00 - 13:00
Zróbmy sobie bota, Marcin Raczkowski i Kraków Ruby Users Group
14:30 - 15:30
Polish Java User Group Workshops

Na warsztaty będzie można zapisać się w trakcie Festiwalu.
Mnie te warsztaty wydaja sie ciekawsze od wykladow wiec na nich bede.
Poza nimi oczywiscie na wykladach.

Miejsce imprezy. Hala Widowiskowo-Sportowa Uniwersytetu Ekonomicznego w
Krakowie przy ulicy Rakowickiej 27.

Czas imprezy. od 6 do 8 marca - t.j. od czwartku do soboty.

Zwiazane z impreza koszty. Podroz, nocleg i wyzywienie.

Kto ma ochote pojechac?
Proponowany plan podrozy z Gdanska poprzez Warszawe, Katowice
do Krakowa.

Wyjazd. 5 marca. sroda.
Gdansk-Glowny godz. 19 : 26 -- Krakow-Glowny godz. 6 : 05
Tanie Linie Kolejowe TLK53702. Bilet normalny kl.2 w 1 strone 60 zl.
(rel. Gdynia -- Zakopane.) Ja na miejscu wag. 42 m. 45 okno.

Powrot. 8 marca. sobota.
Krakow-Glowny godz. 22 : 53 -- Gdansk-Glowny godz. 10 : 03
Tanie Linie Kolejowe TLK35702.
Kto ma ochote ze mna pojechac proponuje jak najwczesniej kupic bilety
poki jeszcze wolne miejsca. Jak zwykle postawie obok siebie Pingwinka.

Propozycje na tani nocleg. Zadzwonilem do Osiedla Studenckiego
pod tel. (0-12) 637-43-25 zarezerwowac sobie nocleg.
Mnie udalo sie zarezerwowac w DS. 14 Kapitol. ul Budryka nr 2. 25 zl
doba
O nim pod http://www.ds14.agh.edu.pl Wiecej o noclegach
mozna odnalezc w witrynie imprezy http://www.sfi.org.pl
http://www.krakow.pl/turystyka/tanie_spanie/
Kolejna mozliwosc , to Schronisko Mlodziezowe Oleandry.
O nim pod http://www.smkrakow.pl Bylem w nim
rok temu - jednak z pobytu pierwsza noc mam nienajlepsze doswiadczenia.
Bywa halasliwe towarzystwo noca.

Dojazdy w Krakowie.
Po przejrzeniu planu Krakowa i http://www.mpk.krakow.pl
moge zaproponiowac. Z dworca glownego do Uniwersytetu Ekonomicznego
dojechac tramwajem nr.2 (kier. Cmentarz Rakowicki) Dojechac 2
przystanki.
Na nocleg dojechac autobusem 501 (kier. Mydlniki) i wysiasc
przy ul. Nawojki przystanemk Miasteczko Studenckie.
Na kolejny dzien zajec nim dojechac (kier. Kombinat) i wysiasc
na przystanku Uniwersytet Ekonomiczny.
Och jaka mnie olbrzymia wiadomosc wyszla. Juz koncze.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0