Re: Soft raid mdadm & update on disabled mirrors

2008/2/22  <noe@mikron.pl>:
> Witam,
>
>  Czy ktoś może "ma opanowaną" procedurę aktualizacji / zmian w systemie
>  na odłączonych mirorrach?? tzn.
>  Jest serwer debian etch z dwoma dyskami SATA widzianymi jako sda i
>  sdb, które są włączone do macierzy md jako raid1 (mirror).
>  Chciałbym wykonując update systemu / zmiany konfiguracji itp odpinać
>  jeden z dysków z macierzy i robić zmiany na drugim tylko, aby w razie
>  czego móc uruchomić system z odpiętego dysku (czytaj ze starym
>  oprogramowaniem/konfiguracją).
>
>  I właśnie czy ktoś już to przerabiał?

Ja ustawialem sobie /hda1 /hda2 i /hdb1 /hda2 w raid1.
Mozesz przeczytac wiecej na linku co ci wysylam, tylko ze on jest po angielsku:
http://lucasmanual.com/mywiki/DebianRAID

Lukasz

--
Vehicle Information Number. Check for Authentic VIN
http://lucasmanual.com/vin