squid i squidGuard

Witam

Zainstalowałem squida i chce go ustawić tak aby wymuszał ze z Internetem można się połączyć tylko za jego pomocą - autoryzacja poprzez moduł ncsa_auth. Problem w tym, że nie wiem jak zmusić squida aby nie pozwolił sie łączyć z Internetem inaczej jak tylko przez niego. Obecnie wystarczy wyłączyć proxy w przeglądarce. To też dobra opcja ale chce wiedzieć jak to zrobić aby nie można było wybierać czy się chce używać proxy czy nie. Jest mi to potrzebne do tego aby użyć squidGuard do filtrowania np. fraz 'gry' albo 'porno' - tu z kolei nie działają mi regułki, które znalazłem w necie. Proszę bardzo o podpowiedz jak to zrobić ... i jaka regułka będzie działała z tym filtrowaniem. Chciałbym jeszcze umieć tak skonfigurować proxy aby można było z niego korzystać z zewnątrz, a nie tylko jako localhost albo dla lokalnej sieci.

--
Grzegorz Kuczyński

Sprawdz gdzie lezy snieg, czy dzialaja armatki
i jak przygotowane sa stoki >>> http://link.interia.pl/f1cfc