Re: lpd z dnia na dzien strasznie powolne

2008/2/13 Krzysztof Zubik <kzubik@wp.pl>:
> Marek napisał.
> Witam.
> Moze go sprawdzic uzywajac fsck. Moje dawne o nim FAQ we FLUG-u pod
> http://www.flug.org.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=8&categories=Podstawy#13
> Zaklecie pingwinka ma skladnie    fsck -vy /dev/hdXY
> gdzie hdXY naprawiana partycja
> Niedawno tez kolega powiedzial mnie, ze Linux ma tez narzedzie badblock.
> --
> Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.

Uzupelnie troche informacje - jest to dysk wirtualny (w VMWare) na
serwerze HP w RAID 5. Sprawdzic nie zaszkodzi - tylko nie ma kiedy, bo
zaklad pracuje 24 h/dobe... (trzeba miec mocne nerwy, lub wylaczyc
centralke telefoniczna z sieci ;-) ).

Dziekuje za szybka reakcje

Wojtek