Re: lpd z dnia na dzien strasznie powolne

Marek napisał.
> Witam,
> [..]
> moze dysk pada?
Witam.
Moze go sprawdzic uzywajac fsck. Moje dawne o nim FAQ we FLUG-u pod
http://www.flug.org.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=8&categories=Podstawy#13
Zaklecie pingwinka ma skladnie    fsck -vy /dev/hdXY
gdzie hdXY naprawiana partycja
Niedawno tez kolega powiedzial mnie, ze Linux ma tez narzedzie badblock.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0