Re: OT: Re: Laptop skrojony pod Debiana - prośba o poradę [długie]

On Tue, Feb 05, 2008 at 05:25:06PM +0100, Andrzej Mendel wrote:

> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+bug/183033 - wygląda to na Twój
> problem i jest nierozwiązane.

 Dzięki ale ja też potrafię używać Google-a ;o)))
 To powyżej to nie jedyny tego typu raport dlatego też szukam kogoś u kogo
ew. działa to poprawnie =o)

--
Just a friendly Jedi Knight     | I find your lack of faith
Robert Ramiega jedi@plukwa.net  | disturbing