> Subject: [LodzLUG] Rendez Vous z Pingwinkiem
> Date: Mon, 4 Feb 2008 00:50:08 +0000
> From: Kamil Porembinski <paszczak@thecamels.org>
> To: Lodz Linux Users Group <llug@lists.cifrid.net>

> Samodzielny Zakład Sieci Komputerowych Politechniki Łódzkiej wraz z serwisem
> thecamels.org zapraszają na spotkanie z Rendez Vous z Pingwinkiem, które
> odbędzie się w dniach 16.02 - 17.02 2008 w Łodzi. Przed przyjściem na "Rendez
> Vous z Pingwinkiem" prosimy o wcześniejszą rejestrację.
>
> W sieci można wiele przeczytać na temat Linuksa oraz Open Source. Z każdym
> [...]

Witam.
Masmy kolejne, ciekawe spotkanie w Lodzi.
Terrmin. od 16 do 17 lutego, sobota i niedziela.
Miejsce. Samodzielny Zakład Sieci Komputerowych Politechniki Lodzkiej.
Politechnika Łódzka
Samodzielny Zakład Sieci Komputerowych
Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej
90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22
Prezentacje odbywają się w sali 25. Warsztaty będą
prowadzone w sali 16 (16 stanowisk).
Witryna imprezy i rejestracja
pod http://konferencje.thecamels.org/rendezvous
Agenda.

16.02.2008
08:30 	Rozpoczęcie konferencji. Rejestracja gości
09:00 	Wstęp. Przywitanie gości, omówienie konferencji
09:15 	Linux jest piękny Dawid Kałużny, The Camels + Adam Mirowski,
The             Camels Wykład
10:15 	Jabber - staronowoczense podejście do komunikacji Kamil
Porembiński,         The Camels Wykład
11:15 	Przerwa kawowa
11:45 	Linux w pracy, w domu, w biurze Adam Mirowski, The Camels +
Dawid            Kałużny, The Camels Wykład
12:45 	Linux do zadań specjalnych 	Kamil Porembiński, The
Camels 	             Wykład
12:15 	Przerwa
13:30 	Instalacja systemu CentOS. Wstęp do użytkowania
systemu. 	             Michał Karbowańczyk, SZSK + Kamil Porembiński,
The Camels 	             Warsztaty
17:00 	Zakończenie

17.02.2008
08:30 	Rozpoczęcie konferencji
09:00 	Wstęp. Omówienie agendy
09:15 	XEN Mateusz Smoliński, SZSK Wykład
10:30 	SAMBA Krzysztof Lichy, SZSK Wykład
12:00 	Nagios - monitorowanie działania usług sieciowych Michał
Karbowańczyk, SZSK Wykład
13:30 	Przerwa
14:45 	Filtr pakietów Netfilter/IPTables (firewall + NAT) Michał
Karbowańczyk, SZSK Warsztaty
17:00 	Zakończenie

Dla przyjezdnych potrzebny bedzie nocleg. Ja wybralem
Prywatny Akademik KDKRUK.
Witryna pod http://www.kdkruk.pl
Adres. 90-645 Łódź, ul. 6 Sierpnia 68

Mała prywatna kamienica w centrum miasta: ulica 6 Sierpnia 68
między ul. Żeligowskiego, a ul. Strzelców Kaniowskich.
Pokoj 2 - osobowy 120 zl/doba.
tel./fax: (042) 632 75 33
tel. kom. : 0503 035 751

Ten i inne noclegi w Lodzi kolega zaproponowal mnie
pod http://www.eholiday.pl/noclegi-lodz-hostel.html

Propozycja podrozy z Gdanska.

WYJAZD. 15 LUTEGO. PIATEK.

Gdańsk Główny godz. 21 : 17 -- Łódź Kaliska godz. 03 : 53
Pospieszny P 54200

POWROT. 17 LUTEGO NIEDZIELA.

Łódź Fabryczna godz. 21 : 05 --  Warszawa Centralna  godz. 23 : 12
peron II tor 1.  Pospieszny P 33117

Warszawa Centralna  godz. 23 : 25 peron II tor 1 .
Gdańsk Główny godz. 04 : 17
Pospieszny P 38203 Bilet normalny kl. 2 w obie strony okolo 100 zl.

W mojej analizy planu Lodzi i rozkladu tramwajow z
Lodzi Kaliskiej mozna by dojechac 1 przystanek tramwajami
8, 10, lub 14 do Politechniki Lodzkiej.
Z wiueczornym dojazdem na nocleg chyba jedynie
ta sama linia podjechac do Lodzi Kaliskiej i dalej dojsc,
lub przesiasc sie na autobus.
W niedziele po calej impreze np. roweniez, ktloras z tych linii
dojechac w strone dworca Lodz Fabryczna (do ul. Targowej i
nia dojsc na dworzec.)
Wyzywienie. Stolowka na PL, lub okolicne PUB-y.
Jak zwykle jadac postawie obok siebie Pingwinka.
Kto mialby ochote pojechac ze mna na ta impreze?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0