Re: OT: Re: Laptop skrojony pod Debiana - pro?ba o porad? [d?ugie]

05-02-08, Marcin Iwiński <marcin.iwinski@gmail.com> napisał(a):
>Wlaczone w sensie, ze zaladowane odpowiednie moduly? Jesli o to chodzi to
> tak, tylko teraz nie wiem czy powinienem uzywac do tego modulu
> centrino_speedstep (z ktorym podobna sa jakies jaja) czy zamiast tego
> powinienem uzyc czegos typu freq_scaling ? Nie pamietam niestety nazwy
> modulu - a aktualnie nie mam dostepu do tej maszynki. Czy poza modulami jest
> do tego jeszcze jakas konfiguracja?

apt-cache search cpufreq

[...]
cpudyn - CPU dynamic frequency control for processors with scaling
cpufreqd - fully configurable daemon for dynamic frequency and voltage scaling
cpufrequtils - utilities to deal with the cpufreq Linux kernel feature
[...]
powernowd - control cpu speed and voltage using 2.6 kernel interface
[...]

Zasadniczo /etc/default/cpufreq(d?)

Z modułem centrino_speedstep mam tak ze moj procek (1.83 ghz) dziala
zawsze tylko na 1 Ghz.. mi to w sumie w ogole ni eprzeszkadza
(debian), pod suse i kubuntu bylo ok (czyli wachlował od bodajze 1 ghz
do 1.83 ghz , pod debianem trzeba cos tam konfigurnac..

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl