OT: Re: Laptop skrojony pod Debiana - pro?ba o porad? [d?ugie]

05-02-08, Andrzej Mendel <andrzej.mendel@gmail.com> napisał(a):

A masz włączone skalowanie częstotliwości CPU? Nie mam Thinkpada, ale
wiem, że na moim Fujitsu-Siemens AmiloPro v3515 praca na pełnym
taktowaniu dość szybko rozgrzewa sprzęt, choć nie aż tak.

Wlaczone w sensie, ze zaladowane odpowiednie moduly? Jesli o to chodzi to tak, tylko teraz nie wiem czy powinienem uzywac do tego modulu centrino_speedstep (z ktorym podobna sa jakies jaja) czy zamiast tego  powinienem uzyc czegos typu freq_scaling ? Nie pamietam niestety nazwy modulu - a aktualnie nie mam dostepu do tej maszynki. Czy poza modulami jest do tego jeszcze jakas konfiguracja?
No i przepraszam za wywolanie lekkiego OT :(

Marcin 'iwi' Iwinski
jid: iwi@jabber.org | rlu: 417243
mobile: +353872153535