Re: Laptop skrojony pod Debiana - prośba o poradę [długie]

Artur 'arteek' Szymanski napisał(a):
> Cześć,

Witam,
ja używam debiana na IBM T41 (wcześniej IBM T23 i IBM 240) i nigdy nie
miałem problemów. No z IBM 240 były jazdy z grafiką, ale umówmy się...
Nie o tego dotyczy pytanie. IBM T41 ma Pentium Mobile 1,6GHz firmowo
1GB, ja rozbudowałem do 2GB RAMu. Dysk 120GB i matryca 15,4 i 1024x768.
Nie próbowałem innych trybów. Podobno da się więcej wyciągnąć, ale
do pracy na dużych rozdzielczościach mam inny komputer.
Ma wbudowaną IrDA, WiFi, Bluetooth i wszystko bardzo ładnie działa
pod Linuxem. Jedyne czego nie uruchamiałem to niestety win-modem.
Ale go nie używam :) Generalnie polecam IBMa :)

--
Andrzej Kluz
www.fajnysklep.pl