Re: Laptop skrojony pod Debiana - prośba o poradę [długie]

05-02-08, krondar <krondar@gmail.com> napisał(a):

> Ubuntu działa praktycznie 'out of the box' - instalujesz i działa :) Nie
> testowałem tylko modemu - to element którego po prostu nie używam.
> Nie wiem jak ma się sprawa z nowszym Lenovo N200, ale podpisze się pod
> postem Wojtka Ziniewicza, bo sam widziałem na T60 pomykającego Lennego -
> kumpel nie narzeka :)
> Pozdrawiam,

ogolnie przydatny link : http://www.thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki

poza tym ze linux (i nie tylko) chodzi ladnie na thinkpadach to
(flamewarując) są to oczywiscie najfajniejsze laptopy na ziemi XD

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl