Re: Nautilus - problem z montowaniem.

W liście nadanym Sun, 27 Jan 2008 19:53:51 +0100 yxq@o2.pl pisze:

> Chodzi o to, żeby zwykły użytkownik (nie mający uprawnień root-a, ani
> nie mający pojęcia o konsoli) mógł zamontować partycję, najlepiej w taki
> sposób jak to jest zrobione w Ubuntu (tam nie ma nawet żadnych wpisów w
> /etc/fstab dotyczących tych partycji).

W ubuntu jest pewnie wrapper, który mount puszcza przez gtksu.

Spróbuj opisać partycje w fstab, dodając opcje user (man mount), np u mnie
dla Pendrve-a jest tak:

/dev/sda        /media/dev_sda  auto    rw,user,noauto,noatime  0       0

Pozdrawiam,
PAD
--
 Dr Piotr A. Dybczynski,   Astronomical Observatory, A.Mickiewicz University